domingo, 30 de marzo de 2008

50è Ral.li Barcelona-Sitges

El Ral.li Internacional de cotxes d'època de Barcelona-Sitges, va néixer al 1959.


És una concentració turística de vehicles fabricats fins el 1924. Els guanyadors, no són els més ràpids sino els que tenen el automòbils més originals i també els que vesteixen amb més consonància amb l'època del cotxe que condueixen. És declarat d'interès turístic.

Ahir va ser el gran dia, fan el recorregut desde la Plaça St. Jaume de Barcelona, fins al Port d'Aiguadolç a Sitges, tot fent les Costes del Garraf.


No hi havia anat mai i, la veritat que és divertit i curiós. Vem anar a esperar-los a l'arribada a Sitges i, són maquíssims!! I la gent anava molt acord amb els cotxes.


Us adjunto alguns vídeos que vaig fer... i també adjunto link de fotogràfies...


Fixeu-vos en el segon cotxe!!










(demà adjunto més...)

7 comentarios:

  1. Parece el día de la marmota...
    jejeje
    Ejem... un link al Flickr mío iría bien en el post

    ResponderEliminar
  2. Tienes toda la razón, aunque en las fotos no queda constancia de mis comentarios! ;)

    Ahora lo pongo!

    ResponderEliminar
  3. Wooo... Jo hi vaig ser també... Em vaig enamorar dels cotxes.. però la meva sorpresa va ser que hi havia l'Ángel Corella i el vaig poder conèixer.. Quin somni!...
    No tens mes fotos dels cotxes?

    Son xulissimes!! :)
    Alba

    ResponderEliminar
  4. Sí que eran maquíssims... No tinc més fotos però sí més vídeos, no els puc pujar pq ocupen molt...
    Gràcies a tú sé que l'Àngel Corella és un ballarí ;)

    ResponderEliminar
  5. ola soy el hijo de raul el que trabaja contigo tengo 11 anyos i mi padre me a dicho que me conecte a tu blog a i a mi me gustan mucho los coches dew

    ResponderEliminar
  6. Hola P., espero que te hayan gustado las fotos y los vídeos. La verdad es que sé de tu afición y tenías que ver estos coches... son un poco viejetes pero no dejan de ser guapísimos! ;)
    Ya sabes que te toca el año que viene!!

    ResponderEliminar
  7. Hola guapa,

    Por fin he visto el enlace... una que con la lactancia no carbura. Qué chulísimos! El de bomberos es precioso.

    P.

    ResponderEliminar