jueves, 16 de abril de 2009

Patinant per la Diagonal


No sé si us he dit alguna vegada lo bonica que em sembla Barcelona :)

L'altre dia vem anar a fer una miqueta d'exercici. Vaig treure la pols als meus patins, potser feia 10 anys que no els tocava (segurament els hi hauré de fer un repasset) i, mentres els nois feien footing per la Diagonal, jo anava pel carril bici patinant (o intentant-ho). Vem fer un bon recorregut però era distret perque hi havia molta gent com nosaltres.
La meva experiència amb els patins en línia es quasi nul.la i, tenint en compte que el primer cop que vaig posar-me uns vaig caure de cul i vaig fer-me bastant de mal, he de dir que va estar molt bé i no vaig caure!!
Ho farem més sovint... Si algú vol apuntar-se, ja sap :P

1 comentario:

  1. ja ho repetirem, però com costava seguir-te en baixada, eh!
    (K)

    J!

    ResponderEliminar