martes, 23 de octubre de 2007

Barcelona, la més bonica












Aquest post es mereix ser escrit en català, la meva llengua per molt que no la parli gaire.
Des de fa uns anys tenim la negra a Catalunya-Barcelona, per sort o no, fins ara, no m'havien tocat mai d'aprop les desgràcies que estan succeïnt a la meva ciutat, socialment parlant. Em solidaritzo amb tota la gent que han patit: l'enfonsament del Carmel, les caigudes de Fecsa Endesa i ara, tot el tema de rodalies (no sé si m'oblido d'algun succés).
És que no paguem suficients impostos? es que volen que perdem competitivitat davant la capital d'Espanya? de què es tracta tot això...
No m'agrada la política i últimament no paro de sentir que tot lo de rodalies és un problema d'aquesta mena. S'han compromés a cobrir el trajecte Madrid-Barcelona amb l'AVE el 21 de desembre i, sembla que per les presses estan perjudicant les línees que utilitzen milers d'usuaris diàriament (estem parlant d'uns 160.00 usuaris/dia/línea). És una vergonya trobar-te amb un autobús en comptes d'un tren i, amb una carretera pleníssima de cotxes substituïnt la via del tren, que en aquests moments es troba amb forats degut a, segons el meu punt de vista, càlculs mals fets de les obres de l'AVE. No vull ni plantejar-me què passarà si també estiguès mal calculat dins la ciutat... cases, oficines, Sagrada Família, pufff
El mandat de ZP penja de l'arribada de l'AVE a Barcelona? Perquè si és per això que tot s'està fent a corra cuita, em sembla que ja ha perdut tots els vots dels afectats, que d'una manera o d'un altre en som molts. A més hi hem de sumar la paralització de la tornada de la resta dels Papers de Salamanca, que al principi va ser molt ràpid però ara ja que ens donin aire...
Amb això no vull fer una contra campanya com la resta de polítics, que només fan que esperar errades dels altres per tirar-hi merda a sobre... vull solucions!
Des d'aquí faig un crit perquè es solucioni d'una manera més civilitzada que no pas, portar autobusos i autobusers de fora de Catalunya i, que el primer dia es van perdre perquè ningú els hi va havia ensenyat el recorregut.
Crec que ens mereixem molt més, crec que estem a l'alçada de Madrid (com tota la resta de comunitats) i, s'hauria de mirar per tots igual...
Ho deixo a l'aire, podria fer mil entrades més de tot el que penso referent a la situació de Catalunya vers la resta...
Com s'arreglen les vies? que m'hi poso jo! :)

P.D.: si algú troba per internet el traçat exacte de l'AVE a Barcelona que me'l passi, sóc incapaç de trobar-ho

Otro doble socavón evidencia improvisación en la obra del AVE
Se está cediendo a presiones políticas para cumplir la fecha de llegada del AVE a Barcelona (21 de diciembre de 2007). Cercanías vive otro día de corte de líneas y demoras al emerger otro doble cráter, y ya van seis este mes. Ingenieros y geólogos coinciden al afirmar que las lluvias no pueden ser la excusa de los socavones.
La Vanguardia , 19/10/2007. Castellano.


2 comentarios:

  1. Els ZPeros diuen que és culpa de la manca d'inversions dels governs passats, els altres que és culpa de l'actual. A mi no m'importa de qui és la culpa, necessitem que els accessos a Barcelona (i les demés ciutats de Catalunya) siguin correctes, que se'n crein de nous i de qualitat.
    Si per controlar tot això s'ha de fer des de la capital, potser el que cal és que la capital del NOSTRE PAIS sigui Barcelona.

    ResponderEliminar
  2. http://www.antena3.com/a3noticias/servlet/Noticias?destino=../a3n/noticia/noticia.jsp&sidicom=si&id=13231043

    No hi ha paraules... :(

    ResponderEliminar